Jak reklamovat produkty jednotlivých výrobců:

Verze 17.5.2010
(produkty citlivé na statickou elektřinu nezapomeňte doručit v antistatickém balení, do této
skupiny produktu patří např.: paměti; základní desky; karty do PCI-E, AGP, PCI; procesory; pevné
disky atd..)
  
!!! UPOZORNENÍ !!!
Reklamace rešené tretími stranami (Autorizované servisy ci partneri) se rídí platnými reklamacními a
zárucními podmínkami techto stran nebo prímo výrobce. Proto doporucujeme se pred samotnou
reklamací seznámit s platnými podmínkami, a to bud telefonicky nebo na webových stránkách servisního
partnera ci výrobce.
 
4EVER – jízdní kola
Reklamace zajištuje výrobce zde
4EVER, s.r.o.
Moravská 842
742 13 Studénka
Tel.: +420 556 401 936
Tel.: +420 556 402 639
Fax.: +420 556 400 845
e-mail: bike@4ever.cz
A4TECH – polohovací zarízení, brašny a tašky
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
ACER – notebooky, lcd, usb zarízení
Reklamace vyrizuje prímo autorizovaný servis na adrese:
Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum - CTPark Brno
Turanka 100
627 00 Brno-Slatina
Telefon: +420 531027777
V prípade poruchy Vašeho produktu Acer vždy nejprve kontaktujte telefonicky servisní centrum na
uvedeném telefoním císle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyrízení telefonátu mejte
pripraveno sériové císlo reklamovaného výrobku a u zárucní opravy i nákupní doklad.
ADAPTEC – radice
Od ledna 2009 Adaptec zmenil svuj proces reklamací. Nove musí každý zákazník/koncový
uživatel nejprve telefonicky ci pres níže uvedený odkaz kontaktovat zákaznický servis Adaptecu ( Adaptec
Technical Support ), zde ve spolupráci s technikem zjistí, zda je radic skutecne vadný a lze ho poslat do
reklamace. Pokud to zákazníkovi technik v Adaptecu schválí, obdrží zákazník:
- tzv. "Adaptec Technical Support Case Number" ( císlo reklamace )
- email, který potvrzuje možnost reklamace.
Tyto dve informace jsou nezbytné pro vyžádání RMA císla reklamace v naší spolecnosti, bez nich nelze
nic do reklamace primout! K žádosti o RMA, prosím také uvádejte popis závady zboží.
Kontakt na Adaptec Technical Support je nasledujici:
a, telefonický
tel: +44-12-76 85 45 44
tel: +49-89-43 66 55 44
( pondeli - patek 9:00 - 13:00, 14:00 - 17:00 )
b, emailem
http://ask.adaptec.com/scripts/adaptec_tic.cfg/php.exe/enduser/ask.php?p_accessibility=0&p_redirect=&p
_lva=&p_sp=&p_li
Reklamace dále vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
A-DATA – pameti, usb zarízení
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
U pametí DDR, DDR2 a SO-DIMM nezapomente reklamaci dorucit v antistatickém sácku nebo blistru.
LSC - Brašny a tašky, atd.
Reklamace dále vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení
AIPTEK
Reklamace dále vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení
ALPS – floppy mechaniky
Reklamace vyrizujeme výmenou prímo v našem reklamacním oddelení.
Pozor na mechanické poškození, výrobce neuzná reklamaci napr. pri sebemenším prohnutí plechu.
ALTEC LANSING – multimédia
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
AMD – procesory
Reklamace vyrizujeme výmenou prímo v našem reklamacním oddelení.
Produkt je nutné dodat vcetne originálního vetráku.
Pozor na mechanické poškození, kusy s chybejícími piny nebo jinak poškozené budou zamítnuty.
APACER – pameti, usb zarízení a ctecky
Reklamace vyrizujeme výmenou prímo v našem reklamacním oddelení.
U pametí DDR, DDR2 a SO-DIMM nezapomente reklamaci dorucit v antistatickém sácku nebo blistru.
Pozor nekteré balené produkty (pametové karty, flash disky a ctecky) mohou mít rozdílné sériové císlo
na obalu a na produktu. Prvních nekolik císlic urcujících rok a mesíc výroby by se melo shodovat.
APC – UPS a prepetové ochrany
Reklamace vyrizuje prímo autorizovaný servis, který Vám dodá prostrednictvím prepravní služby nový
kus.
Kontaktovat autorizovaný servis lze tremi zpusoby:
1) telefonicky na bezplatné lince 800102063
2) on-line na stránkách technické podpory apc http://www.apcc.com/support
3) emailem na adrese apccztech@apcc.com
Reklamace probíhá tímto zpusobem:
1) Kontaktujete jedním z výše uvedených zpusobu autorizovaný servis kde Vám bude
prideleno reklamaccíslo #RMA (k jeho získání budete potrebovat sériové císlo, kopii
nákupního dokladu a popis závady.
2) Prepravní služba Vám dorucí nové zarízení s priloženými pokyny k navrácení reklamovaného
zarízení.
3) Do sedmi dnu zažádejte o vyzvednutí vadného zarízení.
APPLE – multimediální produkty
Reklamace vyrizuje autorizovany servis firma
Ceský servis a.s.
Více zde http://www.ceskyservis.cz/cz/Servis/znacky/apple.html
ARCTIC COOLING – chladice
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
ARMOR – spotrební materiál
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
ASROCK – základní desky
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
ASUS – Notebooky, LCD, PDA
Technická podpora Ceská a Slovenská republika
Kategorie: veškeré produkty ASUS
ASUS Czech s.r.o. (Ostrava)
Ceská republika: tel. 596 766 888
Slovenská Republika: tel +421 232 162 621
Reklamace notebooku, PDA a LCD provádí ASUS Czech, s.r.o
Kategorie: notebooky, PDA, LCD monitory
Pro reklamaci vyplnte prosím tento online formulár: http://rma.asus.de/rma_cz/
Ceská Republika: tel. +420 596 766 888
Slovenská Republika: tel. +421 232 162 621
ASUS – základní desky, grafické karty, barebone PC, chladice, sítové produkty.
Reklamace vyrizujeme výmenou prímo v našem reklamacním oddelení.
Základní desky a grafické karty je možné reklamovat bez príslušenství. Príslušenství je nutné dodávat
jedine v prípade že požadujete dobropis nebo výmenu za jiný produkt.
Ostatní produkty Asus je nutné reklamovat vcetne kompletního príslušenství.
U základních desek a grafických karet nezapomente reklamaci dorucit v antistatickém sácku.
AVERMEDIA – TV, FM tunery
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.
AVG – Antivirové produkty
Reklamace vyrizujeme prímo v našem reklamacním oddelení.