Správa počítačových sítí a outsourcing

 

  

  

Externí správa počítačové sítě

Potřebujete k Vašemu podnikání informační technologie? Ideální cesta, jak zajistit jejich bezproblémový chod je outsourcing těchto služeb.

 

 ⇢ Vysoká flexibilita
 ⇢ Vyšší zastupitelnost pracovníků
 ⇢ Zkušenosti z mnoha projektů
 ⇢ Platíte jen za služby, které potřebujete
 ⇢ A mnohem více...


 

Správa sítě a internetové konektivity

Zajistíme Vám správu síťové infrastruktury všech typů platforem. 

Převezmeme do správy veškeré aktivní i pasivní prvky (routery, switche, firewally, servery, rozvody apod.) Vaší počítačové sítě.

Zároveň zajistíme kvalitní a bezproblémovou internetovou konektivitu se záložní linkou.

 

 

Správa serverových technologií

Server a jeho funkce jsou pro Vás jistě zásadně důležité - podle toho k uvedené správě přistupujeme.

Proto se o servery proaktivně staráme a pravidelně vykonáváme činnosti, které jsou nezbytné k zabezpečení nepřetržitého provozu. 

Díky tomu budou servery oporou Vašeho podnikání či aktivit.

 

 

Správa koncových zařízení a periferií

Zajištujeme, aby koncová zařízení byla vždy optimálně nastavená, důkladně zabezpečená a dokumentovaná. 

Nedílnou součástí našich služeb je i systém vzdáleného přístupu na Vaše zařízení, který nám umožňuje rychle reagovat na vzniklé problémy uživatelů.

Vždy však s Vaší asistencí a to především s ohledem na zajištění veškerých důležitých dat.

 

 

Uživatelská podpora

Poskytujeme rychlou a kvalitní podporu našim uživatelů a všem našim klientům.

Naši techničtí pracovníci jsou vždy připraveni ochotně pomoci s řešením jakéhokoliv problému.

Kontaktovat naši technickou podporu můžete telefonicky i emailem. Nabízíme i režim 24/7 pro smluvní zákazníky.

 

Rozvoj a konzultace

Budeme s Vámi spolupracovat na rozvoji informačních technologií. 

Vždy se snažíme, aby byly všechny změny realizovány koncepčně a efektivně z hlediska Vašich potřeb.

Vycházíme z našich znalostí a bohatých zkušeností, získaných ze stovek úspěšně ukončených projektů realizovaných během našeho ¼ století působení na trhu.

 

Správa infrastruktury v cloudu

Máme bohaté zkušenosti i se správou informačních technologií, které jsou umístěné v cloudu.

Hybridní infrastruktury, které jsou z části v cloudu a z části provozované lokálně, nám rovněž nedělají problém. 

Hybridní infrastruktury vnímáme jako zajímavou alternativu zejména pro malé a střední společnosti.

 

 

 

   Zaujaly Vás naše služby?   kontaktujte nás

 

 

 

 

 

FAQ - nejčastější dotazy


 

⇢  Kolik to bude stát

Vzhledem k tomu, že potřeby každého klienta jsou velice individuální, neexistuje bohužel žádný přesný ceník, který by pomohl na tuto otázku jednoduše odpovědět. Nejlepším způsobem, jak se finanční podmínky spolupráce dozvědět, je kontaktovat nás a domluvit si s námi osobní schůzku, na které probereme Vaše potřeby a naše možnosti. Na základě takové schůzky jsme schopni velmi rychle připravit nabídku šitou na míru zákazníka.

 

⇢ Jaký model spolupráce zvolit

Nejběžnějším modelem spolupráce je stanovení fixního měsíčního paušálu, který garantuje údržbu a zachování funkčnosti stávajícího serverového řešení bez omezení hodin. Součástí měsíčního paušálu jsou veškeré činnosti, které je nutné vykonávat pro zajištění funkčnosti celého řešení a minimalizaci případných problémů. Mimo jiné se jedná o pravidelné aktualizace, kontrolu funkčnosti zálohování, pravidelnou kontrolu důležitých funkcí serveru, monitoring v režimu 24/7. 

Vícepráce na serverech a stanicích jsou pak účtovány v hodinové sazbě. Díky tomuto modelu budete moci lépe předvídat náklady na IT. Nebráníme se však i jiným typům spolupráce, které naplňují individuální potřeby zákazníka.
  

⇢ Jak  spolupráce začíná

V případě, že Vám bude vyhovovat navrhovaná cena a rozsah služeb, přichází na řadu podpis servisní smlouvy, ve které jsou definované veškeré domluvené parametry naší spolupráce. Na základě podepsané servisní smlouvy se stanoví termín, ve kterém dojde k předání Vašeho IT do naší správy. Toto převzetí služeb probíhá formou vstupního auditu, v rámci kterého dojde ke zjištění aktuálního stavu a definování funkčního stavu spravovaných technologií. Výstupem vstupního auditu je protokol, jehož podepsáním začínají platit veškeré smluvní povinnosti.